City girl

Another girl living in Athens...

Τρίτη, Αυγούστου 08, 2006

My first post!!!!!!!!!

Είμαι χαρούμενη. Μερικές φορές νιώθω και ευτυχισμένη. Και ακριβώς επειδή αυτό δεν μου έχει συμβεί ποτέ ξανά, δεν ξέρω πως να το χειριστώ και ψάχνω να βρω που είναι το λάθος, τι πάει στραβά, τι δεν έχω πάρει χαμπάρι. Ξέρω ότι πολλοί θα πουν, οκ κορίτσι μου εφόσον όλα σου πάνε καλά γιατί ψάχνεσαι και πάνω απ’όλα γιατί μας τα πρήζεις... :ο) Συμβαίνει το εξής περίεργο με μένα (μέσα σε όλα τ’άλλα)... Ενώ κάθε φυσιολογικός άνθρωπος αρχίζει να γράφει όταν έχει προβλήματα και στεναχώριες εγώ τότε κλείνομαι στον εαυτό μου και στο σπίτι μου και δεν είμαι ικανή για την παραμικρή προσπάθεια. Έτσι λέω να εκμεταλευτώ αυτή τη φάση που βρίσκομαι και να αρχίσω αυτό το blog για μένα. Τώρα αν κάποιος τύχει και το διαβάσει ή ακόμα σχολιάσει έχει καλώς... Αλλά χαίρομαι που είναι ολόδικό μου και μπορώ να γράφω όποτε και όταν θέλω... Λέω το πρώτο μου post να μην έχει στεναχώριες, αναζητήσεις κλπ οπότε σταματάω εδώ. Αυτά! Καλημέρα!


p.s γιατί δεν μπορώ να κάνω upload photos??? Μου σκάει η σελίδα... :ο(

Ετικέτες