City girl

Another girl living in Athens...

Τρίτη, Αυγούστου 08, 2006

Βαριέμαι όταν δεν έχω δουλειά. Είμαι καλά?

Βαριέμαι και βαριέμαι τρελά... Από το πρωί δεν έχω κάνει τί-πο-τα. Άλλοι παρακαλάνε να μην έχουν δουλειά και εγώ σκυλοβαριέμαι να κάθομαι. Έχω διαβάσει όλα τα blogs που διαβάζω συνήθως, ανακάλυψα νέα, διάβασα όλες τις ειδήσεις, ξανακοίταξα το πρόγραμμα των διακοπών μου (ναι ναι! Έχω ακόμα 2 εβδομάδες!!!!) και ακόμα έχω 2 ολόκληρες ώρες. Θέλω δουλειααααααααα.....

Επίσης στις φιλοσοφικές μου συζητήσεις με τον εαυτό μου (γιατί άλλαξα πρόσφατα dept και δεν μπορώ να τις κάνω με κανέναν άλλο) έχω αναλύσει ένα κάρο σοβαρά θέματα, όπως... γιατί ο 56χρονος που κάθεται δίπλα μου ξεφυσάει ενώ κοιτάει μια κενή οθόνη στο pc, γιατί δύο αγαπητοί συνάδελφοι δεν χρησιμοποιούν αποσμητικό και γιατί κανείς δεν ξεκουμπίζεται νωρίτερα ενώ το αφεντικό λείπει?????? Τόση δουλειά έχουν δηλαδή????? Ουφ. 18 και σήμερα.-

Ετικέτες