City girl

Another girl living in Athens...

Τετάρτη, Αυγούστου 09, 2006

Παραπονα γριάς

Χτες για άλλη μια φορά ήμουν η παρηγορήτρα, ο καλός άνθρωπος, η φίλη που είναι πάντα εκεί να σταθεί σε όλους τους πρώην που τη θυμούντ όταν φυσικά ή έχουν αυτοί προβλήματα ή αυτή δεν έχει προβλήματα και είναι καλά. Οπότε, μπορούν να νιώσουν και αυτοί καλά μαζί της. Γιατί παίζω μονίμως αυτό το ρόλο δεν έχω καταλάβει. Είμαι ηλίθια ή απλά cool με τον άλλο και τον ακούω όπως θα άκουγα τον οποιοδήποτε? Γιατί είμαι όμως πάντα εκεί ενώ οι άλλοι δεν είναι? Και γιατί παααντα συγχωρώ? Το καλό είναι ότι στον γυρισμό με το τρένο γνώρισα κάτι ιταλάκια και μου φτιάξανε το κέφι. Μικρά, 17 και 23 ο μεγαλύτερος αλλά είχαν πολύ γέλιο... Ψάχνανε να βρουν που θα κοιμηθούν για να φύγουν σήμερα για Ιο back-packing Και μετά σκεφτόμουν πόσος καιρός έχει περάσει που έχω να το κάνω αυτό... Έτσι τόσο χύμα να περνάω καλά... Ενώ τώρα για να κλείσω ένα δωμάτιο ρωτάω 100 πράγματα...

Λοιπόν αυτό θα αλλάξει... Μερικές φορές κάνω σαν γριά! Έλεος πια!!!! Χαστουκίστε με!

Ετικέτες

4 Comments:

Blogger YO!Reeka's said...

καλώς όρισες στη βλογόσφαιρα! κουράγια, καλά και δημιουργικά!

9/8/06 1:07 μ.μ.  
Blogger city girl said...

thank u thank u gelial που μου έκανες ποδαρικό! Νομίζω δεν υπάρχει κανείς άλλος που να με διαβάζει...ελπίζω μόνο προς το παρόν :)

9/8/06 4:25 μ.μ.  
Blogger sorry_girl said...

Σλαπ σλαπ!αυτά ήταν δύο χαστούκια!Ένα για το οτι αυτοχαρακτηρίζεσαι γριά και άλλο ένα για το οτι δε σε διαβάζει κανείς!
;)

11/8/06 10:41 π.μ.  
Blogger city girl said...

aouts!!! ******** (αστεράκια)
thank u sorry girl!

11/8/06 12:33 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home