City girl

Another girl living in Athens...

Πέμπτη, Αυγούστου 10, 2006

Γιατί με τραβάς και μένα στη μιζέρια?

Σήμερα μου έσπασε τα νεύρα. Πολύ καλή μου φίλη που την αγαπώ πολύ και την ξέρω απο μικρή επί ένα τέταρτο στο τηλέφωνο την ώρα της δουλειάς να προσπαθεί να με πείσει να πάω στο χωριό της για 5ημερο ‘επειδή το είχαμε πει’, ενώ προσπαθώ να της εξηγήσω ότι μετά τον 15αυγουστο πετάω εξωτερικό (άρα οι 5 μέρες πρέπει να γίνουν 3) και είμαι ήδη ένα βήμα πριν τις διακοπές, κουρασμένη και απελπισμένη. 15 ολόκληρα γαμωλεπτά να μην κλείνει το τηλέφωνο και να προσπαθεί να με πείσει ότι ναι αξίζει να οδηγήσεις 6 ώρες να πας και 6 ώρες να γυρίσεις για να έρθεις στο χωριό. Και μπορεί η όλη συμπεριφορά μου να σου φαίνεται υπερβολική, αλλά η συγκεκριμένη φίλη δεν βγαίνει από το σπίτι παρά μόνο για σινεμά ή για φαγητό αρκεί να είναι νωρίς, την περίοδο που δουλεύει βγαίνει μια φορά το μήνα και φυσικά δεν πάμε για ποτό γιατί παντού έχει πολύ κόσμο και δεν μπορεί να στέκεται όρθια. Φυσικά πρέπει πάντα να την πάρω και να την γυρίσω και πάντα πρέπει να βγούμε κοντά στο σπίτι της. Και σε ρωτάω εγώ τώρα... Μήπως τελικά είμαι πολύ ελαστική και με κάνει ο καθένας ότι θέλει? Την αγαπάω, έχουμε περάσει πολλά μαζί αλλά δεν αντέχω άλλο. Που να της έλεγα ότι θέλω να μείνω Αθήνα για να δω και λίγο τον φίλο μου... (έχει να κάνει σχέση και οτιδήποτε άλλο 7 ολόκληρα χρόνια)... Γιατί πρέπει να είμαι και εγώ μέσα στη μιζέρια για να περνάμε καλά? Γιατί είναι η καλύτερη της όταν κοροϊδεύω τον εαυτό μου αν πάχυνα ή αν έβαψα τα μαλλιά μου σε ένα χρώμα που δεν μου πάει και τότε χαίρεται και συμμετέχει και αυτή? Γιατί μερικοί άνθρωποι παίρνουν την κατηφόρα και κατρακυλούν χωρίς λόγο και σε θέλουν μαζί? Είναι έλλειψη αυτοεκτίμησης ή μήπως ήταν έτσι πάντα και εγώ στα 15 μου δεν το καταλάβαινα? Μακάρι οι φίλοι να μην άλλαζαν.

Ετικέτες

6 Comments:

Blogger sorry_girl said...

Πάντα έτσι ήταν!(μίλησε η κυνική!χεχε!) Να σου πω κάθε άνθρωπος είναι για συγκεκριμένες ώρες.Μην τον τραβολογάς μαζί σου τις υπόλοιπες.:)

11/8/06 10:43 π.μ.  
Blogger city girl said...

Αλλά για πολύ συγκεκριμένες... 6-9μμ 2 φορές το μήνα το χειμώνα και 3 φορές το μήνα το καλοκαίρι. Τεσπα. Θα το ξεπεράσω :ο)

11/8/06 12:36 μ.μ.  
Blogger UrbanTulip said...

η sorry έχει δικιο. μου πηρε καιρό αλλα το κατάλαβα φέτος. μερικοι φίλοι ειναι για μπαρ, αλλοι για κουβέντα, αλλοι του τηλεφωνου...
το ιδιο ακριβως ζω και γω με μια πολυ καλη μου φιλη. οταν την χρειαστω ειναι εκει αλλα μου βγαζει τη ψυχη που δεν παει σε μπαρακια γιατι εχει πολυ κοσμο και γιατι θα αργησει...ε και δεν παω μαζι της.
μακαρι να μην αλλαζαν...αλλα, ξερεις, αλλάζεις και εσύ.

11/8/06 3:27 μ.μ.  
Blogger city girl said...

tulip αυτο σημαίνει ότι πρέπει να έχω ένα φίλο για κάθε πράγμα! φίλο-μπαρ έχω, φίλη-ψώνια έχω, φίλο-συγκάτοικο έχω, φίλη-δίαιτα έχω... Μου λείπει ένας φίλος-club πλάκα πλάκα.. :)

12/8/06 8:36 μ.μ.  
Blogger UrbanTulip said...

αυτο ειναι το concept citygirl. ενας φιλος για το καθενα. τωρα θα μου πεις και το concept "κολλητη". αυτο δεν υπαρχει. και για να δεις. το χθεσινο τρακαρισμα ( δες το blog μου- που σου σχολιασα το comment) ειναι ευθυνη της κολλητης που ειπα πριν. επειδη ειναι νευροσπαστο και δεν κανει για πολλα έξω, μου αποσπασε την προσοχη με τις τσιριδες της και τωρα εχω και ζημια στο car.
εχω φιλους για club αλλα ειναι σε άλλη χωρα!!

13/8/06 12:00 μ.μ.  
Blogger city girl said...

tulip βάλε την να πληρώσει!!!

14/8/06 12:15 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home