City girl

Another girl living in Athens...

Δευτέρα, Αυγούστου 14, 2006

14 August in Athens...


Σε όλη την εταιρεία πρέπει να είμαστε 5 άτομα. Στον όροφό μου 3. Ακούμε κρητικές μαντινάδες και νησιώτικα, απαντάμε σε κάνα mail, τα αγόρια λένε ηλίθια ανέκδοτα, εγώ γράφω και πίνω ένα απαίσιο φραπέ καθότι σήμερα δεν κάνει κανείς delivery και η μέρα περνάει αργά και χαλαρά. Ακόμα και τα μισά μαγαζιά το πρωί στην Πατησίων ήταν κλειστά. Α, φυσικά οοοολοι οι φίλοι μου λείπουν...

Παρόλη τη βαρεμάρα και την ανία εγώ έχω άγχος. Και το κατάλαβα χτες το βράδυ όταν είδα στον ύπνο μου ότι ήμουν κάπου στη Γερμανία και έκανα το γύρω μιας πόλης σε τρενάκι roller coaster. Ξύπνησα και ζαλιζόμουν! Δεν μπορώ όμως να σκεφτώ κάτι που με απασχολεί (τουλάχιστον τόσο ώστε να το βλέπω στον ύπνο μου). Δεν πτοούμαι όμως! Σήμερα θα πάρω καινούρια πέδιλα, θα φτιάξω κέικ πορτοκάλι με σοκολάτα που το έχω υποσχεθεί στο συγκάτοικο εδώ και 10 μέρες, θα τακτοποιήσω τα παπούτσια μου και θα δω sex&thecity…

photo: my princess-kitty, πάντα αραχτή...

Ελπίζω να περνάς καλύτερα από μένα... Αν και για να διαβάζεις αυτό το ανούσιο post μάλλον τα ίδια σκατά περνάς και εσύ... χεχε... :p

Ετικέτες