City girl

Another girl living in Athens...

Τρίτη, Σεπτεμβρίου 19, 2006

Back to the city

Έχω γυρίσει εδώ και δύο εβδομάδες. Εν ολίγοις, όπως πάντα οι διακοπές μου ήταν επεισοδιακές με ένα θάνατο (must για το καλοκαίρι εδώ και πολλά χρόνια με εξαίρεση πέρυσι), ένα μισό ταξίδι λόγω break down αυτοκινήτου, ένα ψιλοαπαίσιο hotel και ένα χάσιμο πλοίου. Αυτά.... Εσύ? Όλα καλά..?

Όμως σε αυτές τις δύο εβδομάδες στην Αθήνα αποφάσισα να τα αφήσω όλα πίσω μου (το ξέρω είμαι γενναία) και να σκεφτώ τα γενέθλια μου που έρχονται, τα χειμερινά ταξίδια που θα κάνω και κάπου στο βάθος (?) τα Χριστούγεννα.


Είμαι ταπί και ψύχραιμη, αλλά περιέργως έχω μια ηλίθια αυτοπεποίθηση και όρεξη. Ξεκίνησα δίαιτα, ξεκίνησα διάβασμα σε οτιδήποτε βρω μπροστά μου και έκανα και μια λίστα με το τι πραγματικά χρειάζομαι να αγοράσω αυτό το χειμώνα για να βάλω επιτέλους και κάνα λεφτό (ιδιωματισμός δικός μου και της αδερφής μου) στην άκρη.


Σήμερα θα πάρω το laptop σπίτι και θα catch up με τα blogs που έχω τόσο καιρό να διαβάσω...

Σμουυυυυυυυτς!

Ετικέτες

4 Comments:

Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

Μπράβο ρε συ......έτσι θέλει η ζωή!!!Καλή αρχή City Girl !!!
...και όλα θα σου έρθουν super....θα το δεις!! :-)))))))))

19/9/06 2:05 μ.μ.  
Blogger UrbanTulip said...

city μου, σου εστειλα ποστακι ψες και με διωχνει συνεχεια το μαλακο beta σου...ουφ

20/9/06 3:32 μ.μ.  
Blogger UrbanTulip said...

τελοσπαντων τωρα που εκανα το τεστ και ειδα οτι δουλευει ας σου κανω και κανα σχολιακι. χμ τι ελεγα; α ναι...τα συγυρισματα μετα τις (επεισοδιακες) διακοπες. Επειδη και οι δικες μου τα τελευταια χρονια ειναι ακριβως ετσι σε καταλαβαινω. Η αυτοπεποιθηση ειναι οτι καλυτερο μπορει να σου συμβει αρα enjoy it! α τι βιβλιο διαβαζεις;

20/9/06 3:33 μ.μ.  
Blogger city girl said...

uneverknow... ελπίζω να γίνουν έτσι, you never know... :o)

tulipitsa το beta blogger γ***** (με αστεράκια γιατί είμαι μια κυρία). Διαβάζω τον επίμονο κηπουρό, και αρνούμαι να το δω στο dvd!

22/9/06 2:44 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home