City girl

Another girl living in Athens...

Τετάρτη, Αυγούστου 23, 2006

Beta blogger grrrrrrr.....

ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ. ΠΑΑΑΑΡΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ. Αφού το ξέρω γαμώ το κέρατο μου. Μην παίζεις με beta. MHN. Τώρα άντε κάτσε και ξαναφτιαξε τα links γιατί κανείς δεν σκέφτηκε το ΓΑΜΩENCODING. Και όλα αυτά (είναι και άλλα που δεν τα ξέρεις, όπως το ότι η αισθητικός μου λείπει με άδεια και πρέπει να κάνω μόνη μου αποτρίχωση) αγαπητέ –η μου, 3 μέρες πριν πάω και εγώ επιτέλους διακοπές σαν άνθρωπος. Είμαι άνθρωπος maaaan (που λέει και ένας φίλος).

...............................

Μισή ώρα μετά:

Ε, εντάξει λοιπόν. Τα έφτιαξα. Έπρεπε να γκρινιάξω όμως, δεν έπρεπε????

Προς γνώση και συμμόρφωση.

Ετικέτες

2 Comments:

Blogger Νίκος Παργινός said...

Συγχαρητήρια που τα κατάφερες. Όσο για την αποτρίχωση... δεν μπορώ να σε βοηθήσω...

24/8/06 11:06 π.μ.  
Blogger city girl said...

τα κατάφερα? όλο πράγματα σκανε νικο μου σπάνε τα νεύρα! Οσο για την αποτρίχωση... είναι μια πικρή και πονεμένη ιστορια...

24/8/06 11:34 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home