City girl

Another girl living in Athens...

Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 22, 2006

Love your municipality

Προχτές (πάλι) βρέθηκα κάπου ανάμεσα στους δήμους αγ. Δημήτριου και Ηλιούπολης. 9 το βράδυ και προσπαθούσα να γυρίσω σπίτι από δρόμους που δεν τους ξέρω. Πάνω που χάρηκα που βγήκα στον κεντρικό, τσουπ αστυνομία, κλειστός ο δρόμος. Πάω στο επόμενο στενό, τσουπ κλειστό, στο μεθεπόμενο τα ίδια. Έβλεπα και κάτι πούλμαν σταματημένα, λέω καραμπόλα θα έγινε (καραμπόλα σε δυο λωρίδες...anyway...).

Άλλα όχι μικρή ανόητη
citygirl! Απλά άλλος ένας υποψήφιος δήμαρχος (κομματομαλάκας) για το καλό της πόλης και των δημοτών, αποφάσισε να κλείσει τους δρόμους για να μιλήσει στους πολιτικοποιημένους δημότες (κομματόσκυλα). Τι πιο λογικό από αυτό? Και ας περνάς εσύ από στενάκια με αγανακτισμένους δημότες που σε βρίζουν επειδή ξαφνικά μποτιλιαρίστικε η οδός αγάπης, ευτυχίας και συμπόνιας. Ουστ ρεεεεεε!

Πραγματικά, υπάρχει ένας ΕΝΑΣ άνθρωπος που συμμετέχει στην εξουσία που να μην είναι μαλάκας? ΕΝΑΣ. Municipality. Ayto ta leei ola.

ps. Σου ήρθε και εσένα mail γνωριμίας με υποψήφιο αθηνών? Που σκατά το βρήκανε αυτό το email δεν το χρησιμοποιώ πλέον...

Ετικέτες ,

6 Comments:

Blogger Marina said...

Τελικά πόση ώρα έκανες για να ξεπλέξεις απο τα πολιτικά λαμογια?
Πάντα πρίν τις εκλογές θυμούνται τον κόσμο και προσφέρουν χαμόγελα και θα, μετά..μας γράφουν.

22/9/06 8:09 μ.μ.  
Blogger Μανόλης said...

Καταρχάς γεια σου!
Είσαι σε καλό δρόμο, όχι για το σπίτι σου (σε αυτό την ψιλοπάτησες), αλλά για την άποψη σου για τους πολιτικούς.. :-)
Είσαι και γειτόνισα... Καλά αν τύχει και κοιτάξεις το profile μου μην τρομάξεις δεν εννοώ γειτόνισα στη χώρα που είμαι τώρα... Εννοώ στη χώρα από την οποία έφυγα... Πάντως κάπου εκεί μεταξύ Αγ. Δημητρίου (ή Μπραχαμίου όπως μ' αρέσει να το λέω εγώ) και Ηλιουπόλεως άφησα και την αδερφή μου η οποία παρεπιπτώντος μετά τις διακοπές ξεκίνησε και αυτή δίαιτα... Τί να σας πω; Καλή τύχη!
Γειά σου city girl. Ίσως τα ξαναπούμε

23/9/06 11:08 π.μ.  
Blogger YO!Reeka's said...

τοπική αυτοδιοίκηση, my dear
πιο βρώμικη και από τη βρωμιά

23/9/06 3:55 μ.μ.  
Blogger UrbanTulip said...

Α παπαππα ολοι οργανα του Σατανα...

24/9/06 11:09 π.μ.  
Blogger Blonde said...

Και εγώ κάπου στο Άνω Καλαμάκι κόλλησα με το αυτοκίνητο...ο μπάτσος μέχρι φιλάκια μου έστειλε, πάλι καλά γιατί δεν έχω περάσει κτεο. Ρε μιλάμε για γλύψιμο...

26/9/06 3:56 π.μ.  
Blogger city girl said...

αχ marina μου... πονεμένη ιστορία...

και αν ειμαι η αδερφή σου?? :) δεν μένω εκεί κοντά πεταλουδίτσα αλλά έρχομαι συχνά...

το ξέρω dear gelial πάντως έχει πολύ γέλιο (?) το πρωί πριν πάω στη δουλειά. Όποιο κανάλι και να βάλω τον Ψωμιάδη θα δω. Ο άνθρωπος με τα 1000 πρόσωπα...

φτου φτου φτου tulip (σταυροί, γυρνάω γύρω από τον εαυτό μου κλπ)

lianne μην σε κοροιδεύουν ΜΠΑΤΣΟΙ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ... :ο) (εκτός και αν είναι ο brad pitt με στολή)

27/9/06 9:08 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home