City girl

Another girl living in Athens...

Παρασκευή, Οκτωβρίου 20, 2006

Τουρκικη λογοκρισια

Και αυτό το κράτος θα μπει στην ΕΕ? Αντί να πάμε μπροστά πάμε πίσω... Γυμνό στήθος? Ε, όχι! Πρέπει να προστατεύσουμε τον σεβασμό και την αγάπη που νιώθει ο μέσος Τούρκος για το γυναικείο φύλο!

Κάθε φορά εκπλήσσομαι. Και όσο και να φωνάζω και να τσαντίζομαι για τη χώρα που μένω, ξέρω ότι είμαι τυχερή που γεννήθηκα εδώ. Μην με παρεξηγείς, δεν είμαι από αυτούς που λένε Έλληνες υπεράνω όλων κλπ. Αλλά πραγματικά τα τελευταία 2 χρόνια έχω δει τόσα πολλά, που πίστεψέ με, νιώθω ευγνώμων! Χωρίς αυτό να σημαίνει βέβαια ότι δεν έχω δει και καλύτερα. Αλλά αυτό είναι για γέλια (ή για κλάματα).

Ετικέτες

8 Comments:

Blogger UrbanTulip said...

εγω παντως με τους Τουρκους ειμαι ρατσίστρια.αλλα δεν εχω και αλλη επιλογη, που μερα νύκτα βλέπω τη σημαία του ψευδοκράτους με φωτορυθμικά απεναντι μου!

23/10/06 5:20 μ.μ.  
Blogger YO!Reeka's said...

υπάρχουν πολλές τουρκίες βρε κορίτσια, δείτε και τον παμούκ!

23/10/06 5:52 μ.μ.  
Blogger Attalanti said...

Ίσως δεν φταίει τόσο το γυμνό στήθος, όσο η έννοια της ελευθερίας που το φέρει - αγαθό άγνωστο και υποτιμημένο... (Προσπαθώ να μην είμαι ρατσίστρια, προσπαθώ χωρίς αποτέλεσμα...)

23/10/06 11:39 μ.μ.  
Blogger city girl said...

toulipitsa εσυ όχι, δεν έχεις άλλη επιλογή.

gelial ένας παμούκ δεν φέρνει την άνοιξη...

attalanti δεν νομίζω ότι μπορούν να κάνουν αυτό το συνειρμό (και εγώ προσπαθώ... αλήθεια!) :)

24/10/06 2:39 μ.μ.  
Blogger gay super hero said...

Diladi tulip kai agapito city girl, opoios antimetopizei tin adikia kai tin katapiesi oposdipote prepei na ta antapodidei? Mipos ta 70 ekatommyria tourkon pou yparxoun ston planiti efthinontai prosopika gia kathe ti kalo i kako pou proerxetai apo tin Tourkia? I mipos oi ellines stin kypro einai oloi athoes peristeres? Kai na min xechname vevaia oti eixan tin efkairia na apallagoun mia gia panta apo to psevdokratos, alla tin aperripsan me dimopsifisma...

25/10/06 10:51 μ.μ.  
Blogger city girl said...

Αγαπητε g.s.h όχι φυσικά δεν πρέπει κανείς να ανταποδίδει αλλά δεν πρέπει και να μένει άπρακτος! Τίποτα δεν χαρίζεται και τίποτα δεν κερδίθηκε με την απραξία και αυτό νομίζω ότι ειδικά εσύ το ξέρεις καλά. Φυσικά 70 εκατ. άνθρωποι δεν ευθύνονται για το γεγονός ότι άνθρωποι σαπίζουν στις φυλακές τους χωρίς να έχουν δικαστεί, η λογοκρισία δίνει και παίρνει και οι μειονότητες μαζί με τις γυναίκες υποφέρουν. Ευθύνεται όμως η πλειοψηφία που δεν κάνει τπτ για αυτό, που ανέχεται και επικροτεί την εξουσία. Κανένα έθνος δεν υπερέχει από ένα άλλο και δεν ήταν σκοπός μου να κρίνω ατομικά αλλά συλλογικά (όπως το κάνω και με τους έλληνες χωρίς να βγάζω απέξω τον εαυτό μου). Τέλος, σχετικά με τους Κυπριους πολύ εύκολα εκφράζεις την γνώμη σου. Έχεις σκεφτεί εάν εσύ θα ψήφιζες υπέρ τη στιγμή που σου αρπάζουνε την γειτονιά και το σπίτι που μεγάλωσες? Αυτά... Τι γράφω πρωί πρωί η γυναίκα με την τσίμπλα στο μάτι :)

φιλικα,
citygirl

26/10/06 8:41 π.μ.  
Blogger UrbanTulip said...

Για οτί ειπε ο gay super hero απλα θα πω "οποιος ειναι έξω από το χορό πολλά τραγούδια ξέρει"...
και από απόσταση ΟΛΑ φαίνονται τόσο ξεκάθαρα και εύκολα.
Και επίσης δεν μισω τους Τούρκους εννοείται, έχω και φίλη τουρκοκύπρια που πριν να ανοιξει το οδοφραγμα συναντιομασταν αθηνα. το θεμα ειναι οτι απλα ειναι αυτό το "κάτι". και αυτο μου το θυμίζει η καθημερινότητα μου που για να παω δουλεια περνω κατα μήκος της Νεκρής Ζώνης. Και γι αυτο φίλε g.s.h απολογούμαστε που δεν δεκτήκαμε το υπέροχο κατα τα αλλα δημοψήφισμα!

(ουφ τελειωσα το μονολογο city...)

26/10/06 3:33 μ.μ.  
Blogger gay super hero said...

Efoson loipon den to dexthikate na min dysanasxeteite me afto to "kati" pou aisthaneste kata mikos tis nekris zonis, giati eseis oi idioi to epilexate. Efoson aporripsate ena eniaio kratos, to mono pou apomenei einai i dimiourgia dyo xechoriston kraton, opote kai i nekri zoni tha parameinei gia panta os synoro. Dystyxos oi ellinokyprioi kai oi ellines megalosan tis nees genies me ti nootropia "emeis den ftaigame se tipota kai aftoi irthan kai mas arpaxan ta spitia". Otan vlepeis to parelthon mesa apo paropides kai analoga me to ti se symferei, otan arneisai tis dikes sou efthynes se mia katastasi kai rixneis olo to ftaiximo stin alli plevra, logiko einai o dixasmos na ginei monimi katastasi. Alla toulaxiston na min paraponiesai gi'afto!

27/10/06 1:55 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home