City girl

Another girl living in Athens...

Δευτέρα, Οκτωβρίου 02, 2006

morning tantra sex @ work

Συνάδελφος σήμερα πρωί έρχεται όλο χαρά στο γραφείο μου και μου λέει με σπαστά Αγγλικά: Αι νταουνλόντιντ ίμπουκς! Λοτς οφ ιμπουκς! Βερι γκουντ! Άντε λέω και εγώ να δω αφού του έχω δώσει και εγώ στο παρελθόν. Με τη τσίμπλα στο μάτι και τον καφέ να με περιμένει, ανοίγω το folder του να δω με τι ebooks θα εμπλουτίσω την συλλογή μου. Ανάμεσα στα αμέτρητα Oreilly και Wesley βλέπω ένα folderDating and Lovemaking’… Τον ανοίγω.... και όλη η σοφία και γνώση του Ασκητή μπροστά μου... Σου παραθέτω μερικούς από τους τίτλους των 127Mb…

Anal Sex.doc, Aspects Of Tantra.pdf, Complete Idiot's Guide To Amazing Sex.pdf, Find A Playmate Friend For Lonely Evenings.doc, How To Make Love All Night (And Drive A Woman Wild).pdf, The Art Of Fingering.txt, Tantra - Sex And Love German.pdf, She Touches Herself.doc, Tantra - Anne Hooper - The Positions Of The Ananga Ranga, Do Men Have To Pay The Bills.doc και πααααρα πολλά άλλα...

Και σε ρωτώ εγώ τώρα: Ποια είναι η θέση μου? Φυσικά, κιουρία, του γύρισα το hard drive πίσω ρωτώντας μάλιστα λεπτομέρειες για το πόσο το πήρε, από που, data access speed etc. (μήπως πάω γυρεύοντας...?)

Το πρόβλημά μου τώρα είναι το εξής: Κάθε φορά που τον κοιτάω με πιάνουν τα γέλια γιατί τον σκέφτομαι έτσι όπως είναι, στρουμπουλό με καράφλα και τα γυαλιά του να κάθεται ολομόναχος στο διαμέρισμά του και να αποστηθίζει το Sexpositions_files και το 101 Romantic Ideas.pdf. Προφανώς αυτός ο άνθρωπος τα έχει προσπαθήσει όλα για όλα και πλέον εναποθέτει τις ελπίδες του στην τεχνολογία μήπως και του κάτσει κάτι. Βέβαια εγώ αναρωτιέμαι... στη ρωσία βρισκόμαστε, δεν μπορεί να πληρώσει για αυτό (όπως και στις περισσότερες χώρες του κόσμου άλλωστε)? Επίσης μεγάλο πρόβλημα αποτελεί η πιθανότητα να του χαλάσει πάλι κάτι στο laptop του και να πρέπει να πάω να το φτίαξω. Και αν δεν καταλαβαίνεις, σου υπενθυμίζω ότι δεν συνηθίζω να φοράω γάντια, ούτε να περνάω τα ξένα πληκτρολόγια και τα ποντίκια με οινόπνευμα...

Και φυσικά θέλοντας να σου μεταφέρω όλη τη γνώση που έχει συγκεντρώσει αυτός ο απλός, παχουλός, ερωτύλος 55αρης, κόπιαρα όλο το folder και αν βρω κάτι άξιο λόγου θα σε ενημερώσω... :ο)

Πόσα μπορεί να αντέξει ενα citygirl πρωί πρωί??

Ετικέτες

2 Comments:

Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

Εγώ νομίζω ότι σε γουστάρει και στα έδωσε "και καλά" για να δεις τα ιμπουκς!
Αλλά κατα βάθος θέλει να γίνεις η μούσα του.....άντε πάλι "τυχερούλα"!!!Lotto σου έκατσε!!!!
:-PPPPPPP

2/10/06 2:31 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

πραγματικά τι τύχη! να ήταν ο brad (ή έστω η jolie) να πω, αντε βρε, να σε βοηθήσω, να βάλω και εγώ ένα χεράκι :)))

2/10/06 8:30 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home