City girl

Another girl living in Athens...

Πέμπτη, Οκτωβρίου 19, 2006

He'll catch a cold in that rain...


Πόσο να αντέξω το
citygirl? Με τόσο κρύο σε αυτή την απαίσια πόλη (Μόσχα) αρρώστησα. Είμαι κλεισμένη στο σπίτι από χτες το απόγευμα και δεν ξέρω πότε θα ξαναβγώ. Ούτε θερμόμετρο δεν έχω να δω πόσο πυρετό έχω. Πέρασα όμως ένα φανταστικό αν και κουραστικό 10ημερο στην Αθήνα (γι’αυτό και η απουσία) που νόμιζα ότι φόρτισε τις μπαταρίες μου... Αλλά δεν... Χτες το βράδυ κάθε μισή ώρα σηκωνόμουνα και έτρωγα μια κουταλιά μέλι και όλα αυτά εν μέσω δίαιτας που αυτή τη φορά θα τελειώσω μιας και πληρώνω διαιτολόγο :)

Και τα μάτια μου κλείνουν, κλείνουν....

Ετικέτες

3 Comments:

Blogger UrbanTulip said...

Καλέ τώρα καταλαβα οτι εισαι στη Μόσχα; Πως το χειρίζεσαι το ψοφοκρυο;

19/10/06 4:17 μ.μ.  
Blogger city girl said...

Ναι, είμαι περιστασιακά (τουλάχιστον έτσι θέλω να πιστεύω). Το ψοφόκρυο είναι ύπουλο. Το χειρίστηκα άνετα πέρυσι στους -10С έως -30С αλλά δεν μπορώ να χειριστώ τους 3C έως -9C. :) Αλήθεια είμαι διαρκώς άρρωστη. Τι μου συμβαίνει???

19/10/06 4:43 μ.μ.  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Εγώ μεγάλωσα σε μια κωμόπολη που κάθε χειμώνα χτύπαγε -10 για πλάκα! Μερικές φορές έφτανε και -18! Το μυστικό είναι να μην φοβάσαι το κρύο. Το πρόβλημα είναι ψυχολογικό. Πάρ του τον αέρα και μην φοβάσαι! Όσο χρησιμοποιείς φράσεις όπως "ψοφόκρυο" κλπ τόσο θα αρρωσταίνεις... Να λες: "γαμώ τα κρύα έχει... θα το γλεντήσουμε κι απόψε"!

20/10/06 7:20 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home